Производот може да се врати во рок од 15 дена од денот на приемот на пратката. Производот мора да бидe неоштетен и спакуван во неговото оригинално пакување со етикета. Пакуваните производи се враќаат кај нас преку брза пошта на адресата што ја добивате од наша страна на свој трошок. Во случај на враќање на роба или поврат на средства на купувач кој претходно платил со некоја од платежните картички, дел или во целост, а без оглед на причината за враќање, BUZZ Online Shop има обврска враќањето на средства да го изврши исклучиво преку VISA, EC/MC и Maestro, што значи дека банката на барање на продавачот ќе изврши поврат на средствата на сметката на корисникот на картичката.
Откако курирската служба ќе ви ја достави пратката, ве молиме проверете го производот и доколку на него има видливи оштетувања (искинати делови или нагмечување) или производот не е во согласност со вашата нарачка, ве молиме да не побарате телефонски на бројот 02 3055 222 или да го пополните формуларот за поврат на средства на следниот линк и да ги наведете причините поради кои сакате да направите замена/враќање на пакетот. Ве молиме да не контактирате најдоцна во рок од 24 часа од приемот на пратката.
Кога станува збор за замена или рефундација, доколку првично креираната нарачка би се раздвоила во неколку фактури, поради достапноста на производите во различни продавници, во тој случај клиентот кога има барање за замена или рефундација, трошокот за преземање на пратката од страна на курирската служба ќе биде на клиентот, за секоја вратена фактура посебно. Без разлика што производите се креирани во една нарачка.
Кога ќе ги доставите потребните податоци, ќе се креира документација која ќе ви биде проследена со постапката за враќање на средствата на e-mail адресата што сте ја оставиле при креирање на нарачката. Повратот се врши исклучиво на горе наведениот начин, со уплата на тековната сметка во денари и не е можно да се испратат пари преку курир во готово.